onsdag, oktober 31, 2012

ME, MYSELF AND I


Namn: Amanda Elizabeth Nord
Ögonfärg: brownies
Hårfärg: brunrött
Längd: 159,4 cm
Höger/vänsterhänt: höger, sir!
Värsta vana: säger nästan alltid "va?" även fast jag hör vad personen säger
Stjärntecken: oxeee
Sko stlk: 38, hehe 
Är dina föräldrar skilda: nope
Skor idag: UGGS SÅKLART
Mål för det här året: Jadu,, detta år är snart över... 
Mest använda fras på msn: hahaha låt mig skratta! :'D
Det första du tänker när du vaknar: oh no... 
Bästa minnen: Alla gånger med John och Edward, sommaren 2012 och när jag var i NYC <33333
Favoriter:
Mat: Tacos och lasagne jao.
Sport: Ridning, ni som säger att det inte är en sport...i hate you.
Djur: 
Zebra!!
Glass:
päron.
Godis: sånna här svampar från karamellkungen :')))
Sallad: RÄKSALLAD, yummiiieee
Skådespelare tjej: Blake Lively, yep
Skådespelare kille: hmmmmm.....
Bokstav: A
Nummer: 4
Tuggummi:
mint, mint, mint bara mint
Helgdag: Lördag
Årstid: haha sommar, vad tror du?
Radiostation: 
lyssnar mest på radio när vi åker bil och då blir det alltid The Voice
Parfym:
Victoria's Secret PINK pretty & pure
Vänner och livet:
Vad vill du bli när du blir stor: framgångsrik
Hur vill du dö: det har jag inte hunnit tänka på ännu, heheh
Vem av dina vänner är rätt lik dig: ingen i guess?
Vem är högljuddast: hahaha oh herre, that's a secret ;)
Vem får dig mest att skratta: Helena, haha :D
Vem är blygast: måste nog säga att det är jag som är blygast, hah lol
Vad är den bästa känslan i världen: när man träffar någon man inte sett på länge och när man lyckas med saker
Vart vill du bo i framtiden: New York punkt slut. 
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: min näsa
Hur länge tror du att du kommer leva: lääääääänge :')
Har du någonsin
Varit kär: yes
Rymt hemifrån: Har väl föröskt göra det någongång  när jag var liten, haha
Föreställt dig ditt ragg naken: hahaha whaaat?
Skolkat: no
Sovit utomhus: jajamen
Gråtit i skolan: sant, hehehe
Spytt i skolan: nej
Velat bli modell: när jag var typ 12 år, ja. 
Varit otrogen: nope
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: i'm a nice girl
Sett en död människa: varje dag
Druckit alkohol: nej tack
Varit full: never
Blivit nerslagen: av min kära lillebror, jk
Du?
Svär: kan hända, men inte ofta
Sjunger bra: om jag får säga det själv är jag den nya Rihanna
Duchar dagligen: nejjj
Kommer överens med dina föräldrar: ja, eller haha oftast
Gillar åska: jovars hahaha
Spelar något instrument: naaiii
Äger en iPod: yesbox! fast jag använder den inte
Går till kyrkan: nepp
För dagbok: Har en som är några år gammal! Vad söt man vaaar :'D
Dansar i regn: hatar regn..
Sjunger i duschen: VARJE GÅNG!
This or that:
Pepsi/Cola: fanta...
McDonalds/Burger King: Donken, fast nä.
Choklad/vanilj: CHOKLAD
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar, helt klart!
Kött/veg: kött
Tv/film: tv-serier :D
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: haha har inte speciellt många grejer från nån av dem, men om jag måste välja blir det kanske Adidas? 
Kinamat/mexikanskt: Chinnaaa
Kakor/paj: I'M A COOKIE MONSTER
MTV/VH1: MTV, va fan är VH1? :o
Kan du:
Gå ner i splitt: kan du?
Skriva med båda händerna: klart jag kan
Vissla: det går, men är inte så bra
Blåsa en bubbla: yes sir
Rulla din tunga i en cirkel: ursäkta?
Ha dina ögon i kors: Ja, oh gud vad många frågor det är....
Nudda näsa med tungan: oh yes
Dansa: är kul.
Vem var den senaste personen:
Du nuddade: mamii
Du pratade i tfn med: daddy cool
Msnade med: lolololololol
Du kramade: Maja
Du skällde på: voff voff
Sportade med: Amanda C och Emma
Senast du:
Skrattade: för några minuter sedan
Grät: för kanske 2 dagar sedan när jag hittade ett foto på mig och Timon, saknar honom enormt mycket!
Filmen du såg: My sister's keeper
Tuggade tuggummi: förra veckan`?
Drog ett skämt: har ingen aning haha
Sång du sjöng: I LOVE IT :D
Random:
Vilket land skulle du vilja besöka? England
Hur många kuddar sover du med? två
Dricker du mjölk? nej
Person du hatar mest? hata är ett starkt ord
Mest använda fras? oh my god
Var tror du vi hamnar när vi dör? is this real life or is it just fanta-sea?
Hur många signaler innan du svarar? har ingen aning..
Vad borde man uppfinna? en bra sak som förändrar världen, mohahahah
Vad är det värsta vädret? regn och snö
Lekte du med barbie när du var liten? yes i did
Hur många betyg har du ig i? inget
När gick du upp idag? klockan 10 :D
Diamanter eller pärlor? shine bright like a diamond
Senaste filmen du såg på bio? The Amazing Spider Man
Favoritchips? Solos ftw
Vilken är din favorit-CD för tillfället? cd? hört talas om spotify, youtube osv?
Vilken bil kör du: ferrariiii
Vilka är dina favoritkläder? jeans + stickade tröjor
Vad ville du bli när du var liten? doktor eller polis oh yeah
Varit i Afrika? aldrig
Nånsin rullat in någon i toapapper? maybe
Varit med om en bilolycka? nej, because i'm cool like that.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar