onsdag, november 28, 2012

hatar det här

varför gör du såhär mot mig?

Är hemma från skolan idag, igår kväll fick jag sjukt ont i min rygg (igen). Kunde inte sova, så denna natt blev nästan sömnlös. Sov på soffan i typ 2 timmar men sen funkade inte det så jag gick upp till min säng där jag rent ut sagt låg och vred på mig tills det blev morgon. Hatar det här, varför kan inte jag ha en rak rygg som alla andra?! Detta är sjukt jobbigt för mig och ingen annan kan förstår hur ont jag faktiskt har. Det konstiga är att vissa dagar känns det knappt och andra gör det så ont att man bara vill krypa ner under täcket och stanna där för alltid...

Nog om mitt rygg-prat, tror inte att någon är så intresserad av att höra hur jobbigt det är, hehe. Ska i allafall äta lunch snart och göra lite ryggövningar som jag fick på sjukhuset senast jag var där! Vi hörs senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar